الوصفه السحريه لشعور حريريه :))))))

الوصفه السحريه لشعور حريريه :))))))
السلام عليكم ... من غير مقدمات هدخل في الموضوع انا مليش طبعا اي فايده من ان اضحك او اكدب بس دي تجربتي وحبيت انقلها لكم للاستفاده
من الاخر كده انا بحب شعري قد عنيا ولما بيبيقي مجهد ببقي نفسيتي وحشه بسببه جدااااا
شعري متوسط لا ناعم قوي ولا خشن شغال يعني بس هو مطيع الفه طاقيه يبقي كويس اهمله يبقي زفت وهايش وكاني متكهربه
المهم جربت وصفات كتير واشتريت خلطات بقد كدهفلوس واجيب شويه كثيره وشويه املج وشويه مشاط لحد ما تعبت
واخر بقي مزهقت جربت الحنه السودا بتاعت الفرد ودي بقي كانت الطامه الكبري لانها جابت اجل شعري وبقي ربعه بدون مباللللللغه بجد وقع ثلاث ارباعه والله وحاولت اوقف التساقط بكل الطرق كان يقف شويه ويرجع يقع تاني
لحد ما واحده صحبتي قالتلي علي وصفه جربتها ووقفت التساقط عندها لمده سنه كامله ولا شعره بتقع مصدقتهاش وطنشت بس لما بقي شعري وقع واتصلعت اضطريت زي الشاطره اجرب
والوصفه بقي هيا بصله نقطعها ونفرمها كويس جدا في الخلاط بعد منحط عليها شويه مايه ونصفيها وناخد مايه البصل ندلك بيها فروه راسنا كويس ونلف بكيس بلاستيك وننام
انا بقي كمان اضفت الاملج نجيبه ونعمله زي الشاي كده معلقه صغيره منه علي نص كبايه مايه مغليه ونسيبه يتنقع ساعه ونصفيه ونحطه مع البصل وممكن نحط معلقه بن علشان يهدي ريحه البصل
نستخدمه الاول يوم ويوم لمده اسبوعين يعني الناتج 7 مرات وبعدها ممكن مره كل اسبوع
النتيجه بقي التساقط بدل ما كان 100% بقي 10 % ويمكن اقل كمان
لمعااااااااااااااااااااااااااااااان مش طبيعي
نعومه خياااااااااااااااااال والله ما كنت مصدقه عيني وانا شعري من النوع الجاف اللي لازم ادهنه كريم مبقتش بدهنه خالص
منابت الشعر ظهرت الله اكبر بطريقه واضحه
شعري الكسرات اللي فيه اتفردت جداااااااااااااااااااااااااااااااااا ومبقتش الفه طاقيه خالص
بجد بجد ده كله لاحظته من 4 مره استخدام بس
اللي تجرب الوصفه وتنفعها ياريت تدعيلي ربنا يحققلي اللي نفسي فيه
واسفه لاني رغيت كتيرفي نص هدوميمنقووووووووووووول