تجربتى مع تفتيح الأبط وبالصور كمان

تجربتى مع تفتيح الأبط وبالصور كمان 
تجربتى مع تفتيح الأبط وبالصور كمان عشان خاطر فتكات
تجربتى مع تفتيح الأبط وبالصور كمان عشان خاطر فتكات
حبيت اوريكوا تجربتى الشخصيه فى تفتيح الأبط اللى كان مجننى دهيا سلام
والحمدلله التجربه نجحت بنسبه كبيـــــــره جدااا والله فعلا مش مصدقه

هقولكوا الأول كان ايه السبب فى اسمرار الأبط عندى وظهور الحبوبمش فاهمة هو ايه اللي حصل
1-استخدام الكارثه كريم فيبيكس والله يابنات مش لوحدى اللى بشتكى منه بس لو فى ناس شايفين انه كويس معاهم يبقى مش هنختلف كل واحده ليها طبيعه خاصه
2-كان ممكن احط مزيل العرق والمكان نفسه عرقان مش ح اتكلم خالص
3-كنت لما بلاقى حبايه ظهرت كنت بطنش واقول هتروح لوحدهامش في المود خالص
4-لما كنت بتشيل الشعر بالبراون سيلك ابيل كنت ممكن بعدها على طول اروح حاطه مزيل عرق وده اكبر غلط عشان المسام بتبقى لسه مفتوحه
تجربتى مع تفتيح الأبط وبالصور كمان عشان خاطر فتكات


نيجى للمهم بقه
جبت كريم بيرلا
ب 34,5تجربتى مع تفتيح الأبط وبالصور كمان عشان خاطر فتكات
واستخدمته من يوم 7-3 لما كان شكل الأبط عندى كدهمخضوضة



طبعا شكله كان صعب جدا وفيه سمار وحبوب وكله باين قوى
وجبت كمان رول جلسرين وبقيت كل يومين تلاته كده احط تحت الأبط جلسرين وليمون وامسح بقطنه عشان النظافه وفعلا كنت بحس بفرق

وجبت كمان كريم فيوسيدين ب 10 جنيه وده كريم حلو قوى للألتهابات والحبوب وكده بستعمله بعد أزاله الشعر وفعلا بيشيل الحبوب على طول

تجربتى مع تفتيح الأبط وبالصور كمان عشان خاطر فتكات
وبطلت استخدم مزيل عرق خااااالص ولعلمكوا الليمون والجلسرين مش بيخلى فى ريحه عرق خالص

والحمدلله يابنات بعد مرور اقل من شهر لاحظت فرق كبيـــــــــــر جدا

الحبوب راحت مش فاضل غير حبتين تقريبا بس انا وراهممتنرفزة و على اخري
والسمار خف جداااااا يكاد يكون راح بس انا مستمره لسه عشان يروح خالص واكون راضيه تماما







يلا بقه سمعونى احلى زغروووووطه هوباااااهوباااااوأحلى مبـــــــــروكسعيدة قوي
ولو الموضوع عجبكوا وحسيتوا انه هيفيد الفتوكات ياريت متنسوش التقييم

منقووووووووووول